Descobrint el Banc d’Espanya i la Borsa de Barcelona

El passat dilluns 26 de febrer l’alumnat de segon curs del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGS en Administració I finances va fer una sortida professional a Barcelona, com a ampliació dels continguts treballats a classe en els mòduls de Tresoreria i Gestió financera, respectivament. L’alumnat va visitar el Banc d’Espanya i la Borsa de Barcelona. A banda de les explicacions relacionades amb el tema que ocupava, van poder accedir a la biblioteca de la Borsa de Barcelona on es guarden documents de la història econòmica del nostre país. Malgrat que la Borsa va ser creada el 1915, la institució custodia diversos documents que mostren el passat de l’organisme que es remunten a l’edat mitjana, amb l’aparició de les Llotges de mercaderies, quan a Catalunya es produeix la Revolució Comercial. La visita es va complementar amb un passeig pels voltants dels carrers més emblemàtics del Barri Gòtic de la ciutat.