Coneixent el treball de Yayoi Kusama

L’alumnat de primer curs del CFGS d’Educació Infantil ha conegut aquests darrers dies l’obra de l’artista japonesa Yayoi Kusama i ha creat petites obres dins de l’aula, principalment amb material reutilitzat. La Yayoi Kusama és una artista japonesa precursora de l’art pop que mostra obsessió per rodones, cercles, punts … La seva obra facilita el treball, a partir de diferents llenguatges, amb infants des d’educació infantil, ja que, els seus patrons repetitius, formes, colors i dimensions conviden a conèixer l’art d’una forma propera i alhora permet fer creacions per part de l’alumnat tot interpretant l’artista.

Aquest projecte, que també va ser exposat durant la tarda de dimarts just davant de les aules d’Educació Infantil, es va treballar dins del mòdul de Didàctica de l’Educació Infantil, a l’apart de metodologia.