Activitats de Sant Jordi 2024 a l’Ínter

Com cada any, demà també celebrem la diada de Sant Jordi a l’Ínter, i ho fem amb tota una colla d’activitats. Per tal que us en feu una idea, us direm que pels alumnes d’ESO hi haurà un certamen audiovisual, un concurs de portes a cada aula amb roses de paper i poemes, concursos lingüístics i es farà, també, una fira d’intercanvi de llibres al pati. Els alumnes de Batxillerat, en canvi, faran una sortida per participar a peu de carrer de les activitats tradicionals de Sant Jordi.

Tampoc no hi pot faltar, per tothom, el certamen literari. Enguany té quatre modalitats: BooktràilerMicrorelat creat amb Intel·ligència Artificial i modificat amb Intel·ligència Natural, Adaptació de la lletra d’una cançó i Relat o poema de creació pròpia. Podeu trobar i consultar les bases en aquest enllaç.

A més, els companys de diversitat també tornen a organitzar la rosa invisible per qui vulgui regalar roses amb missatges de manera anònima, ells s’encarregaran com sempre de fer-la arribar a qui li vulguem regalar.

Ja ho veieu, serà una diada de Sant Jordi plena d’activitats, roses i llibres per gaudir-la tots plegat. Us hi esperem, mentrestant, però, us deixem dos vídeos de PAPIROmates  per aprendre a fer roses de paper.