5a Jornada del Pla de Salut Escola i Comunitat (PSEC)

Demà 7 de març de 2024 es farà la 5a Jornada del Pla de Salut Escola i Comunitat(PSEC) a l’Espai la Nau a Vilafranca del Penedès. És una jornada organitzada per la representació dels diferents agents de salut de la comarca i província.

En aquesta 5a edició, s’abordaran Les relacions afectivosexuals positives i s’exposaran diferents programes de salut del territori.

L’objectiu de la jornada és potenciar l’educació per a la salut dels infants i dels joves a partir de propostes educatives d’àmbit local i comarcal. En nom dels centres EPSAP i IPSAP i juntament amb Iolanda Bertran i Foix Ortiz, hi intervindrà la nostra companya Mercè Mompel, responsable del projecte IPSAP del nostre institut.  Podeu accedir a la totalitat del programa de la jornada clicant aquest enllaç.