2 equips de l’Ínter participen a l’HP CodeWars BCN

El passat dia 2 de març, 6 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat del nostre institut van participar a la 9a edició del concurs HP CodeWars BCN que es va fer a les instal·lacions d’HP de Sant Cugat del Vallès.

Aquest concurs es va celebrar per primer cop fa 15 anys a Houston i, a causa del seu èxit, s’ha anat implantant a la resta de les seus d’aquesta companyia arreu del món. El repte consisteix a resoldre, mitjançant llenguatge informàtic, el major nombre de problemes proposats en un temps limitat.

Durant 3 hores, tots els equips dels diferents centres, formats cada un d’ells per 3 alumnes, van poder demostrar les seves competències a l’hora d’afrontar problemes de la vida quotidiana. Enginy, lògica, raonament i treball en equip són algunes de les habilitats comunes a tots els equips. En definitiva, un bon escenari per a compartir experiències.

Aquest curs hi hem inscrit 2 equips, un d’ells format pel Ziao, l’Arnau i el Toni de 2n de Batxillerat i l’altre format pel Víctor i l’Aaron de 2n de Batxillerat i l’Asier de 1r de Batxillerat. Tots ells han pogut gaudir d’una nova experiència en contacte amb el món de la programació.