Inversions

Tenen com objectiu finançar les despeses i inversions que no s’inclouen en el finançament del Centre.
Aquestes inversions són:

• Renovació de la pàgina web de l’Inter.
  • Nou equip de Megafonia.
  • Estudi d’accessibilitat al Centre que s’ha presentat a la direcció i a la Mancomunitat.
  • Compra d’equipament pels alumnes i per les aules: Maniquí, llit i grua ortopèdica per a cicles formatius, Impressora multifunció.
  • Renovació de 33 ordinadors a l’aula d’informàtica.
  • Projector.
  • Armariets pels alumnes de Batxillerat.
  • Instal·lació de focus a la pista de vólei.
  • Ajudes a les activitats extraescolars (participació a la First Lego League).
  • Col·laboració econòmica amb les activitats del projecte Comunitat Educativa.
  • Col·laboració econòmica amb el departament de diversitat/USEE.
  • Col·laboració econòmica amb les jornades culturals.

Per facilitar l’ajuda que el Centre pugui necessitar, és molt important l’aportació de les famílies, sense les quals no es podrien haver dut a terme aquestes inversions.

Gràcies a tots els pares i mares per col·laborar i fer la nostra Escola una mica més gran cada dia. Aprofitem per convidar-vos a les reunions mensuals.