XERRADA SOBRE SEXUALITAT I AFECTIVITAT

XERRADA SEXUALITAT

Dijous passat es va fer la clàssica activitat del projecte Salut i Escola de la primavera. Es tracta de la xerrada sobre sexualitat i afectivitat, impartida a l’alumnat de 4t A i l’Aula Oberta de 3r i 4t . Va ser a l’ambulatori del barri. La nostra col·laboradora incansable, la infermera Romy Ortiz, juntament amb la Rosa Camarero, llevadora del Centre, van parlar a l’alumnat sobre la importància d’associar la sexualitat a uns paràmetres afectius bàsics, per tal de, en un futur, gaudir-la plenament.

Dijous que ve serà el torn del grup de 3r A. Amb aquesta activitat acabarem el cicle de xerrades del Projecte Salut i Escola, tot i que la Romy Ortiz segueix ajudant-nos en allò que es coneix com a Consulta Oberta, l’atenció invidualitzada a alumnes que ho demanen per qualsevol motiu relacionat amb la salut física o psíquica.