LA FIRETA

Divendres vam celebrar la tradicional Fireta, coincidint amb la festivitat de Sant Ponç. Com que va ser un dia plujós, totes les paradetes es van muntar a la planta baixa. L’alumnat d’infantil i de primària va anar voltant per les parades i tastant tot el que s’hi oferia. Una representació dels delegats i les delegades de l’ESO, amb la professora Virgínia Sánchez al capdavant, es va encarregar de gestionar els diferents premis que es van lliurar. També cal destacar la paradeta que van muntar-hi algunes mares de l’Escola. A l’esquerra en teniu més fotos .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *