SORTIDA AL TEATRE

L’experiència d’aquest dijous ha estat molt divertida, ja que hem anat a veure una cosa diferent del que solem veure. L’alumnat de 3r i 4t d’ESO hem anat al Teatre Zorrilla de Badalona, on ens hem trobat d’altres alumnes d’altres centres, i hem vist El lazarillo de Tormes, la història d’un nen i el seu dia a dia.

Repetiria aquesta activitat perquè ha estat impressionant veure com només dues dones interpretaven, amb un esforç que hem valorat, tots els personatges de l’obra. L’habilitat que tenien, sobretot, per a canviar de veu cada vegada que canviaven de personatge. Ens ha agradat també el teatre, tots els seus colors, i el sostre, preciós.

Mnar Mbarki (3r A)