SORTIDA AL CAMP DEL BARÇA

Per celebrar l’inici de les vacances de Setmana Santa, un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO van anar a visitar el Camp Nou i el Museu del Barça, en l’anomenat Tour Barça. Hi van anar acompanyats per tutors i tutores de 2n, 3r i 4t, la Sofia Pérez, la Isaure Sánchez i el Juan Francisco Juárez.                                                                     Volem agrair la gentilesa del senyor Jaume Feliu, treballador del club i col·laborador constant amb el nostre Centre, per facilitar-nos aquesta visita que tant agrada a l’alumnat.

BARÇA

El Futbol Club Barcelona és un referent mundial pel que fa a a valors i a bones pràctiques en el món de l’esport. A l’Institut escola aprofitem aquests valors com un exemple a seguir, i l’alumnat gaudeix molt de fer una visita al Club sempre que pot.