PARTICIPEM EN EL TORNEIG LEGO

El nostre magnífic equip Dream La Mina Team, format per Subarna Bhandari, Nimra Banaras, Kaoutar El Kouri i Nowais Sajid, alumnes de 4t d’ESO, va participar en el Torneig First Lego League, del Pla Social de la Fundació Scientia, després de tres mesos de feina, amb la gran ajuda dels entrenadors Danny Meléndrez i Laura Fernández, estudiants d’enginyeria biomèdica, i acompanyades en tot moment per la directora del Centre, la Marta del Campo.

El repte d’aquesta edició “City Sharper” està pensat perquè els equips participants observin com creixen, evolucionen i canvien les ciutats i els pobles, per crear solucions innovadores capaces de construir un entorn on poder viure i treballar que perduri en el temps, utilitzant les eines i tecnologies d’avui.

El torneig es va celebrar al Campus Diagonal – Besòs de l’EEBE de la UPC, el dissabte 8 de febrer, i hi van participar 16 equips. Durant el torneig es va presentar:

–  El Projecte d’innovació: disseny d’una solució innovadora que resolgui un problema real relacionat amb el Repte, utilitzant el mètode científic,

– El Joc del Robot: es dissenyen, construeixen i programen robots utilitzant la tecnologia Lego Mindstorms. Els robots s’han de moure de manera autònoma sobre un tauler, superant missions, i

– Els Valors: el pilar fonamental del programa. Aprenentatge a través de la competició amistosa i el benefici mutu, el respecte pels altres com a base del treball en equip.

Si cliqueu en aquest enllaç, veureu el resum fotogràfic que la Marta del Campo va fer de la jornada.

TORNEIG LEGO