LA NOSTRA NOVA DENOMINACIÓ

Arran de la creació del Centre, al setembre de 2016, vam començar a caminar com a Institut Escola Sant Adrià de Besòs, nom, el del nostre municipi, que ens va assignar l’Administració en aquell moment. El curs passat, tota la comunitat educativa va estar convidada a participar en la tria d’un nom nou per al Centre, mitjançant unes votacions realitzades al mes de març. Una gran majoria es va decantar per denominar-lo amb el nom històric del barri, la Mina, aquell que recorda la font d’aigua que hi havia ben a prop d’on ara som.  Nom que reforça el sentit de pertinença al barri i que ens dóna l’oportunitat, com a centre públic i institució escolar, de col·laborar a prestigiar-lo. L’Administració ha confirmat finalment aquesta decisió mitjançant una resolució del passat 29 de novembre. Benvinguts, benvingudes, doncs, a Institut Escola La Mina.