DIA DEL POBLE GITANO

El Dia del Poble Gitano, a l’Institut Escola La Mina, l’hem celebrat, tant a primària com a secundària. A l’Escola, diversitat d’activitats: contes, activitats sobre la llengua romanó i tallers de vímet i de banderoles. L’himne del poble gitano (Gelem gelem) ha centrat les activitats de tarda. Pel que fa a l’ESO, cal destacar que l’alumnat de 4t ha assistit a la recepció que hi ha hagut al matí al Parlament i després s’ha sumat al grup de 3r d’ESO i a totes les entitats per a anar a l’ofrena floral que s’ha fet al riu Besòs al migdia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *