CONCERT D’HIVERN

Hem celebrat el Concert d’Hivern al gimnàs de l’Escola. Des de P3 fins a 6è, cada grup ha anat desfilant per un escenari presidit per un trineu gegant fet per a l’ocasió. Ací teniu un parell de vídeos de les actuacions. La de la classe dels submarinistes i pirates, de 4t, que hi va cantar una cançó força rockera i enrollatda, a l’estil Bon Jovi. Una versió nadalenca de It’s my life.  Mireu-ne el vídeo que ha elaborat la Ruth Gabriel. Un dia abans vam fer l’assaig general amb la intervenció d’alumnat de 3r i 4t d’ESO. La Sara Gómez, de 4t d’ESO, amb l’acompanyament musical dels seus companys, va cantar la peça principal de la banda sonora de Titanic.