TALLER D’ESTÈTICA

Gràcies al SOAT (Servei d’Orientació i Assessorament a la transició al Treball) del municipi, al capdavant del qual hi ha la Yanet Berriel, cada tres divendres, alumnes nostres de 3r i 4t d’ESO  assisteixen a un taller d’estètica a l’Edifici Besòs, conduït per la Lorena de la Peña. Acompanyades pel nostre TIS, en Manel López, les noies aprenen qüestions bàsiques de perruqueria, maquillatge, estètica d’ungles… Aquesta activitat va adreçada, fonamentalment, a aquelles alumnes amb risc d’abandonament escolar.