LA CASTANYADA

Per a celebrar la Castanyada, vam començar a l’Institut amb una Casa dels Horrors que van elaborar els/les alumnes de 4t d’ESO per a recaptar diners per a final de curs. Dimecres 31 d’octubre, darrer dia lectiu abans del llarg pont de Tots Sants, va ser un dia passat per aigua, però a l’Escola va venir igualment la castanyera com tots els cursos a torrar castanyes per als alumnes, que li van cantar i ballar cançons. A més, a l’Escola es van fer tallers de panellets i d’altres activitats relacionades amb la festivitat i la tardor. A l’Institut, havíem d’aprofitar per a fer la sortida general de l’ESO, a Terrassa, al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, i al parc de Vallparadís, però la previsió de fortes pluges en aquella ciutat ha fet que l’ajornem per al 20 de novembre. La Casa dels Horrors va tindre tant èxit, que molts alumnes van voler repetir i tornar a pagar l’entrada. L’alumnat de 5è i de 6è també hi va entrar. Mireu el vídeo que en va fer el tutor de 5è A, en Jordi Saa.