HEM PARTICIPAT EN LA ‘FIRST LEGO LEAGUE’

Aquest dissabte, 3 de febrer, la UPC ha acollit el torneig classificatori FIRST LEGO League a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est. Un total de 150 nois i noies d’entre 10 i 16 anys han participat en el Joc del robot i han presentat els seus projectes científics relacionats amb el repte d’aquesta edició: el cicle humà de l’aigua. A més, els equips han hagut de demostrar que han integrat els valors FIRST LEGO League, columna fonamental del programa.

El nostre Centre ha estat representat pels alumnes d’ESO següents: Malaika Khalid, Pau Sánchez, Layla Ourinich, Subarna Bhandari i Nowaiz Sajid, tots cinc comandats pel seu formador, en Jacob Cortés. A més, durant tota la jornada han estat acompanyats per la directora de l’Institut Escola, la Marta del Campo.