HEM CELEBRAT EL DIA DE LA DONA

El 8 de març vam celebrar el Dia de la Dona. De fet, durant tota aquella setmana, a l’Institut, ja vam fer activitats, com ara treballar els nom de dones rellevants que hi ha als carrers del barri o elaborar un vídeo en què diverses dones representants de la nostra comunitat educativa hi diuen la seva. Amb les fotos de totes aquest dones, l’alumnat de 1r d’ESO va fer un mural commemoratiu.

Al migdia, l’alumnat del Centre va veure aquest vídeo i, posteriorment, la Mercedes Porras, presidenta de la Fundació Pere Closa, va fer una xerrada a l’Aula Magna. La Fundació, que col·labora amb nosaltres des de fa anys, es dedica a l’impuls de la formació i la promoció de la comunitat gitana a Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *