Carta de serveis a les empreses i entitats

Carta de Serveis de l’IFP ANTONI ALGUERÓ a les entitats i empreses

 

SERVEIS QUE S’OFEREIXEN

 

Pràctiques professionals > Convenis amb les empreses. L’alumnat pot cursar les pràctiques en la modalitat de:

        • Fase de pràctiques en empreses, estudis o tallers (FCT) 

Mòdul de formatiu de pràctiques obligatòries

Talent creatiu i empresa. Respostes innovadores als reptes o projectes que planteja l’empresa al centre a través del programa d’innovació del Departament d’Educació

Assessorament i reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral 

Cursos monogràfics. Programes formatius que s’adapten a les necessitats de les empreses

Borsa de treball Borsa d’alumnis / Borsa d’empreses

Gestió de projectes professionals.

L’Institut Antoni Algueró, des del mòdul de Gestió de projectes professionals, pot atendre encàrrecs d’entitats o empreses que no suposin intrusisme professional o competència deslleial cap a altres empreses o professionals del sector.

          •  Per àmbits dels projectes:
            • Disseny gràfic
            • Il·lustració i animació
            • Imatge audiovisual i fotografia


          • Per famílies professionals d’Arts plàstiques i disseny
            • Comunicació gràfica i audiovisual

DESCRIPCIÓ DELS SERVEIS.

          • Disseny gràfic
          • Serveis. Descripció. Línies de servei. Àmbit i tipologia dels projectes

Fa referència als tipus de serveis i d’àmbits que es poden atendre. Es tracta d’identificar tots els serveis que oferiu segons una tipologia més o menys àmplia. 

Especialització de l’empresa (escola d’art). 

Descripció de la missió del servei i principals objectius. 

Tipologia i abast dels projectes que es poden atendre. 

Activitat o conjunt d’activitats que ofereix l’empresa (escola d’art)

          • Destinataris. Condicions per sol·licitar-lo

Destinataris (descripció dels possibles usuaris, relació/ descripció de les persones o empreses usuàries potencials del Servei) 

/ Requisits / 

          • Canals de prestació i sol·licitud del servei 

Sol·licitud (formulari, impresos, …)  

/ Tramitació (departament, persona de contacte, …)  

/ Relació dels canals amb informació sobre horaris i dades de contacte segons el canal: presencial (posar adreça), telefònic (posar número), correu electrònic (posar adreça electrònica), digital, correu postal (posar adreça postal), Fax (posar número) …

          • Equip tècnic. Unitat/departament responsable. Unitats/departaments implicats. 

Coordinador del servei: Toni Buenadicha tbuenadicha@ifp-alguero.org

Departament d’Arts Plàstiques i Disseny

Nom de la unitat orgànica del Servei. 

Relació de les altres unitats de l’organització que intervenen en la prestació del Servei. 

Relació de les persones que treballen al Servei, així com del comandament

          • Drets i deures. Compromisos de l’escola d’art i l’empresa/entitat

Relació dels drets i obligacions dels usuaris establerts tant per l’organització com per l’ordenament jurídic vigent en relació amb el servei. Obligacions que s’assumeixen. 

Drets d’autoria i explotació dels projectes 

/ Confidencialitat 

/  Protecció de dades /

          • Cost per a l’usuari. Contraprestacions de la prestació del servei a l’empresa/entitat

Relació de tots aquells serveis que impliquen un cost per a l’usuari o unes contraprestacions. 

Possibilitats de finançament per part de l’empresa o entitat, dotació econòmica, retribució en espècies, …

          • Servei d’atenció a l’usuari (client): suggeriments, agraïments i queixes

Recull dels mitjans posats a disposició dels usuaris de servei per atendre’ls en relació amb la prestació del servei o per l’incompliment dels compromisos de qualitat associats. 

Obert tant per a fer agraïments, com per a formular suggeriments, o bé per una reclamació o interposar una queixa.