Dos alumnes de Preimpressió Digital, cap a Finlàndia!

Dos alumnes recent titulats del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Preimpressió Digital del nostre institut,

han iniciat una emocionant estada a Finlàndia de 23 dies. Durant aquesta estada, realitzaran pràctiques formatives al centre d’arts gràfiques homòleg Gradia, situat a Jyväskylä, la mateixa ciutat on es troba el museu dedicat a l’arquitecte Alvar Aalto, una de les figures més rellevants del disseny i l’arquitectura nòrdica.

IFP Algeró, Estada a Finlàndia, Gradia, Alvar Aalto

 

A més de les pràctiques, els estudiants s’inmergiran en la rica cultura finesa: tastaran els exquisits salmons típics de la gastronomia local, es relaxaran en les tradicionals saunes i visitaran el famós Museu Alvar Aalto, tot vivint de prop el dia a dia d’un país reconegut per la seva tradició en disseny i innovació.

Aquesta mobilitat forma part del nostre compromís amb l’aprenentatge europeu, que ofereix als alumnes una visió global del sector de les arts gràfiques, alhora que enriqueix el seu creixement personal i cultural.

Desitgem que aquesta aventura a Finlàndia sigui una experiència inoblidable i que, a la tornada, puguin compartir amb la resta de companys i professors tots els coneixements i vivències adquirit.

IFP Algeró, Estada a Finlàndia, Gradia, Alvar Aalto

Els alumnes Lucia Aguilar i Édgar Luque amb la professora Natàlia Corredoira