Ahir vam gaudir d’una primera trobada entre els centres de la família professional d’arts gràfiques de la Comunitat Valenciana i l’IFP Antoni Algueró.
En el transcurs de la jornada vam poder compartir inquietuds i bones pràctiques al voltant de la formació de les arts gràfiques, tenint en compte expectatives i realitats de cada centre d’acord amb el seu entorn.
Vam acabar la jornada amb el compromís de consolidar la col·laboració entre centres a través de projectes comuns, intercanvis d’alumnes i estades formatives de professorat, amb l’objectiu de visibilitzar i posar en valor la formació de les arts gràfiques, sobretot aquells cicles amb menys matrícula, però que tenen una elevada demanda per part del mercat laboral.
Una molt bona experiència, que, per damunt de tot, ha deixat constància de la importància de mantenir aquestes trobades curs a curs.
Centres que van participar a la trobada:
IES CARRÚS
CIFP CIUTAT DE L’APRENENT
IES BETXÍ
CIFP LA COSTERA
IFP ANTONI ALGURÓ











Comentaris recents