Investiguem sobre els Microbis!

Aquestes últimes setmanes la classe dels Dofins hem estat investigant sobre els microbis. Hem descobert les seves característiques (tal i com mostra la imatge) i també que existeixen diversos tipus: els bacteris, els fongs, els paràsits o els virus. Després de molt investigar, hem descobert que els microbis no ens posen nerviosos i que el nostre nerviosisme està relacionat amb el cervell. Potser tenim un bitxo dins el cervell que ens fa estar nerviosos?   ]]>

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut