Les històries del Viver!!

Benvolgudes famílies!

La classe de l’Arc de Sant Martí està treballant moltíssim i volem explicar-vos totes les coses que anem investigant i aprenent d’una forma més original com ara en format “telenotícies”.

Esperem que us agradi i ens breus continuarem informant de tot allò que anem descobrint.

Per veure només cal clicar al següent enllaç:

                                                                                                3, 2, 1    ACCIÓ 🎬📽

 

https://drive.google.com/file/d/1vzeMTVpbmQEkyeQLzj2D87Uusg9tT9PI/view?usp=sharing

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut