LA MONA DE PASQUA DELS INSTAGRAMERS

Com és tradició, l’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa cada classe fa la seva mona de pasqua i a la tarda ens la mengem. Aquest curs, a causa del Covid, no hem pogut fer una mona conjunta, així que les hem fet individuals. Però ens han quedat molt bufones i estàven boníssimes!

Feu click a la foto per veure més!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut