Ja estem instal.lats! Feu un comentari / Per Institut Escola El Viver / 24 d'abril de 2019 / 1r 2n 3r 4t 5è Colònies Portada Tots els nens i nenes de l’escola que hem anat de colònies estem jugant ja a la casa. Ja ens hem instal.lat a les habitacions i hem dinat! Ara començarem les activitats!]]>