Excursió al Parc Güell!

Els nens i nenes de tercer hem anat al Park Güell. Hem conegut la història de l’Eusebi Güell i el famós encàrrec que li va fer al conegut arquitecte Antoni Gaudí. Hem passejat pel parc, aprenent moltes coses i passant-ho molt bé. Segur que hi tornarem! 😁😍

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut