El món de la lectura!

Bon dia famílies!

El percebre la lectura com una diversió i un goig i no com una obligació és molt important i vam aprofitar per fer una visita a la biblioteca del barri. Vam aprendre moltes cosetes des de el seu funcionament com la quantitat de diversitat de llibres i tot tipus de material que podem trobar-ne (vídeos, CDs o DVD). Després vam poder gaudir d’una estoneta de lectura lliure a una zona de la biblioteca disposada amb coixins i catifes que donaven el clima idoni per passar hores i hores submergits al món dels llibres📚.

Vam sortir amb moltes ganes i amb la idea de ser tots i totes amb el carnet de socis ^^

A continuació adjunto unes fotografies del que vam redactar a les nostres llibretes

També adjunto fotos del matí tant xulo que vam passar clicant al següent enllaç

https://photos.app.goo.gl/r75uUjDsnehmW2w2A

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut