Viver escriu juny: Sortida al Gnomo Park!

Bon dia famílies,

com ja sabeu el passat dimarts 30 de maig la Comunitat de Mitjans vam anar de sortida de final de curs al Gnomo Park! Ens ho vam passar molt i molt bé, i a la classe dels POP ITS  hem fet un escrit explicant què és el que més ens ha agradat, us en deixem una mostra 🙂

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut