TEATRE EN ANGLÈS DE LA CLASSE DE LES FOQUES

Hola famílies!

El passat divendres la classe de les Foques ens van cantar i representar la cançó en anglès “Walking through the Jungle”. Felicitem a tots els nens i les nenes per la representació i l’elaboració del material que van necessitar per portar a terme la seva actuació.

Endavant!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut