TEATRE CLASSE DE LES BALENES.

Hola famílies!

La classe de les Balenes posa fi a la temporada de teatre de la Comunitat de petits i petites. Ens han representat el conte De què fa gust la lluna?, i com a cloenda, un ball.

Segur que el curs vinent tornem a tenir actuacions fantàstiques dels nostres nens i nenes, no us les podeu perdre!

Endavant!

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut