SORTIDA COMUNITAT DE PETITS I PETITES DEL PRIMER TRIMESTRE

Hola famílies!

El passat dijous 27 de novembre tota la Comunitat de Petits i Petites vam sortir de l’escola per gaudir d’un dia emocionant a la granja el Xaragall. Allà vam estar en contacte amb la natura i vam aprendre coses molt interessants sobre els Indis. Va ser un dia molt emocionant i divertit!

Endavant!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut