PROJECTE PLURILINGÜISME

Hola famílies!

Durant aquest curs El Viver forma part d’un projecte d’investigació que fa la Unió Europea amb col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona sobre el plurilingüisme.

Les diferents activitats que farem al llarg del curs contribuiran a:

• augmentar la integració dels recursos i habilitats de l’alumnat plurilingüe en les pràctiques docents habituals de l’escola;
  • desenvolupar estratègies cognitives, metalingüístiques i comunicatives a l’aula;
  • potenciar els repertoris lingüístics dels infants a l’aula;
  • augmentar la implicació activa de les famílies en l’ensenyament i en les activitats comunitàries

El passat mes de desembre, les classes que participen del projecte ja van fer la seva primera activitat. Uns grups van fer les flors de llengües i uns altres l’autoretrat. Ambdues activitats pretenen fer conscients als infants de les llengües que ens envolten i les que coneixen. Va ser una activitat molt divertida, i van sortir converses molt xules! La Clàudia i la Valeria (investigadores de la UAB) ens van ajudar a fer-les.

AQUÍ teniu imatges de com van anar les activitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *