PAPALLONES AMAGADES! ES3 i EP5

Durant la nostra sortida de dilluns a la riba del Besòs, alguna cosa estava passant a la nostra classe🕵… L’alumnat de l’optativa Art i disseny de tercer de secundària van estar amagant papallones per l’aula.

La nostra sorpresa va ser que a l’arribada vam trobar un missatge 📌 a la pissarra i de seguida ens vam posar a buscar🔍 32 papallones. Aquests/es artistes 🎨no ens ho van posar gens fàcil! Finalment, ens faltava una i a la tarda, quan baixàvem a veure a l’autora, la Doha se la va trobar camuflada a la portada del seu llibre, totes i tots vam riure molt per la sorpresa!

Des d’aquí volem agrair a l’alumnat i a la professora de secundària 🎨per la bona estona que ens van fer passar i els oferim la nostra classe sempre que vulguin expressar el seu art🎨🖼🖌!

Si voleu veure les imatges dels diferents moments feu clic al següent enllaç, sereu capaç de trobar les papallones?

PAPALLONES AMAGADES