Les nenes i els nens han rebut un obsequi dels Reis Mags

Ahir, a primera hora del matí, vam tenir una gran sorpresa. Els Reis Mags de l’Orient van trucar a la nostra escola. Es veu que van arribar en helicòpter, de fet, tots l’havíem sentit uns minuts abans. Estàvem tant emocionats que totes les nenes i els nens vam mirar per la finestra per veure com entraven. No ens ho podíem creure.

Al llarg de tot el dia, tots els nens i les nenes de l’escola els vam anar a veure a la sala de psicomotricitat, estaven asseguts en uns trons molt bonics. Els vam lliurar la carta que havíem escrit. Van estar tant contents quan els vam recitar poemes i els vam cantar nadales que ens van regalar una motxilla verda molt bonica. Va ser un dia súper emocionant!.