LA MASCOTA DE LES TORTUGUES!!!

Ja tenim mascota!!!!! Avui a arribat la nostra mascota a la classe de les tortugues… i sabeu que … li hem possat un nom.. voleu saber com es diu?

Hem a anat a ensenyar la nostra mascosta a la resta de classes, a la Conxita , al Joaquin i a la Inma.

A tothom li ha agradat molt!!!!!!

Mireu les fotos i el video…

FOTOS!

 

VIDEO!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut