LA COMUNITAT DE PETITS I PETITES ANEM A L’AUDITORI

Hola famílies!

El passat divendres tota la Comunitat de Petits i Petites vam fer la sortida del segon trimestre a l’Auditori de Barcelona.

Vam gaudir d’un espectacle ple d’estímuls visuals i sonors amb cançons, instruments i els artistes que cantaven i actuaven fabulosament.

Després del concert vam gaudir del bon temps al Parc de l’estació del Nord, on vam fer un pícnic per dinar i vam jugar una estona.  Va ser un dia genial!

Endavant!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut