Illa Fantasia’23

El dilluns passat tota la comunitat de grans va poder gaudir d’un matí d’aigua i tobogans a la Illa Fantasia!! Va ser molt bona idea per portar millor aquests dies de calors i apropar-nos al final d’aquest curs 2022-23. A continuació teniu un petit recull de moments que vam poder capturar amb la càmera ja que vam aprofitar al màxim el temps que disposàvem.https://photos.app.goo.gl/9tkx5aAtZSeZk7YB6

Després vam recuperar energies i ens vam muntar al autocar direcció a l’escola.

Ens vam quedar amb més ganes de remullar-nos però haurem d’esperar uns dies més!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut