FEM LA MONA A LA COMUNITAT DE PETITS I PETITES

Hola famílies!

L’últim dia del trimestre abans de les vacances de Setmana Santa, la Comunitat de Petits i Petites hem fet la Mona. Dijous vam sortir al pati a buscar els Ous de xocolata que ens havia amagat el Magic Rabbit acompanyats dels companys i companyes de la classe The Guardians of the Galaxy de sisè. I avui amb tots els ingredients hem fet la Mona i l’hem menjat tots junts.

Mireu a l’enllaç quina bona pinta i que bones que estaven!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut