Aquest matí els Superherois hem cagat el Tió. Com li hem donat molt menjar ens ha cagat a tots. Encara que alguns….. Li han hagut de convèncer de que es portaran molt bé! Gràcies Tió de Nadal!!
]]>Aquest matí els Superherois hem cagat el Tió. Com li hem donat molt menjar ens ha cagat a tots. Encara que alguns….. Li han hagut de convèncer de que es portaran molt bé! Gràcies Tió de Nadal!!
]]>