Els de 6è anem de sortida : Coneguem els parcs

En aquest mes de març l’alumnat de 6è hem dut a terme l’activitat : Coneguem els parcs.

La primera part va consistir en l’explicació per part d’un professionals dels parcs d’allò que anàvem a fer durant la visita. La segona part va ser anar al Montnegre i conèixer les seves característiques més importants. Vam passar un dia genial. Us deixem unes fotos :

Clic a l’enllaç :

Coneguem els parcs

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut