Dies lúdics a cinquè!

Aquests dies ha marxat una part de l’alumnat de colònies i els que quedàvem aquí vam decidir organitzar un horari diferent fent activitats que ens agraden fer. Vam fer una pluja d’idees i les més escollides les vam programar per fer-les.

Una de les activitats va ser sortir al pati, a la zona del bosquet on es construirà l’escola bressol i vam dibuixar un projecte, per parelles, de com ens imaginarem que serà la bressol, tot respectant l’arbre tan gran que hi ha.

Una altra activitat que ens ha agradat molt ha sigut fer plastilina, hem escrit la recepta en anglés i després hem ficat les mans a la massa per fer plastilina per tothom. Finalment, li hem posat brilli brilli o color de rotulador.

Tot i trobar a faltar als companys i a les companyes que han marxat de colònies, ens ha agradat molt aquestes activitats i les tornariem a repetir!

Si voleu veure les imatges d’aquests dies feu clic AQUÍ.