Celebrem el dia del poble gitano

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional del Poble Gitano, l’Eli, ha presentat al nostre alumnat, la història d’aquesta cultura. Hem viatjat a través de diferents èpoques; coneixents, curiositats, conceptes i la lluita que ha hagut de fer aquest poble al llarg del seu recorregut.

Les nenes i els nens han gaudit molt d’aquesta activitat, escoltant amb atenció i curiositat el que s’explicava; la interacció ha estat força activa, ja que s’han esdevingut moltes preguntes sobre diversitat de temes relacionats amb el Poble Gitano.

Una bandera, una llengua i un himne que agermanen a tot una cultura i que ara, també coneix més el nostre alumnat.

Aquí teniu un recull de les fotografies que s’han fet durant l’activitat, esperem que gaudiu tant com nosaltres. https://photos.app.goo.gl/c7AmBuJvaH13RsNR7

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *