CASTAWEEN a les classes de The Guardians of the Galaxy i The Chicago Bulls

El dia 31 d’octubre vam celebrar dues festivitats diferents. Per una banda, el Halloween durant tot el matí, on vam fer una desfilada de disfresses al pati amb tot l’alumnat de les comunitats de petites i mitjanes, vam fer les votacions de les maquetes de Castaween, vam anar a fer el “Trick or Treat” a la classe d’EP-3A i EP-3B i moltes altres coses que ens van fer gaudir d’aquesta festivitat d’origen anglès.

Entre les coses especials que vam fer, hi ha uns videos que només el pot mirar qui estigui preparat per passar por de veritat, fet per l’alumnat de la classe The Guardians of the Galaxy (EP-6A) i Chicago Bulls (EP-6B). Si esteu preparats i preparades cliqueu al següent enllaç VIDEO 6èA i VIDEO 6èB.

Per una altra banda, a la tarda, vam celebrar la Castanyada, totes i tots vam venir disfressats de castanyers i castanyeres i vam baixar al pati a menjar castanyes tots junts.

Si voleu veure com va anar aquest dia cliqueu al següent enllaç: CASTAWEEN