Els alumnes de primer d’ESO anem al teatre

El dimecres 30 de març els alumnes de 1r d’ESO van anar a veure un concert teatral Tempo d’umore  de la companyia Ortemis – Nova Orquestra de Cambra de l’Empordà.

Un  espectacle còmic i musical amb una banda sonora formada per les peces més conegudes dels autors més reconeguts de la música clàssica. És teatre de gest amb molt d’humor, amb dotze músics i un director d’orquestra que es trobaran amb les situacions més inesperades i que faran transcórrer la música clàssica per les situacions més inversemblants.