LA MONA DE PASQUA DELS YOUTUBERS

Avui hem fet una Mona de Pasqua per acomiadar al segon trimestre, i ens la hem menjat al pati de l’escola. Ha sigut molt divertit i estava boníssima!!!! Si voleu veure més fotos clickeu en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/XUfWczi69pBZ9hhA8

 

Bones vacances!!!

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut