Bon estiu, us desitgem el Cicle de Grans

Tots els alumnes i els mestres del Cicle de Grans, de 4t i 5è de primària de l’IE El Viver, us desitgem un molt bon estiu.

Descanseu, jugueu, passeu-vos-ho molt bé, apreneu moltes coses i feu nous amics, perquè al setembre ens retrobarem amb les piles ben carregades i a punt per a començar un nou curs.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut