“VIVERPARTY”, UNA RAÓ MÉS PER L’OPTIMISME.

El confinament ha alterat les nostres vides i, per tant, també la nostra escola. Des del primer dia els i les mestres de l’Institut Escola el Viver vàrem tenir molt clar que ens havíem de reinventar per mantenir viva la relació amb els nostres alumnes i famílies i, després de tot el treball fet en aquestes tres setmanes, hem sentit la necessitat de compartir i celebrar tot allò que hem aconseguit.

Per descomptat, aquesta celebració havia de ser també innovadora. I quina millor manera de fer-ho que amb una festa “online”. Tots i totes engalanats amb el millor i pitjor que teníem per casa i fent broma mentre endevinàvem pel·lícules i sèries.

I és que al cap i a la fi això va de créixer, viure, riure i progressar. Ara més que mai, cal que l’equip docent siguem capaços de somriure davant d’una realitat més crua i així poder encomanar aquest optimisme a les famílies i alumnat del centre.

Amb un somriure a la boca, i amb el convenciment que tots i totes ens en sortirem reforçats d’aquesta experiència, el Viver us desitja unes bones vacances.

Xavi Albacete i Inma Corella  professors de l’IE el Viver de Montcada i Reixac.