Sortida Fonts del Cardener

A l’inici de curs, l’alumnat de 5è i 6è de primària van anar d’excursió per la Via Verda.

A les 9:00 del matí, les famílies van portar-los a les Fonts del Cardener, que és un indret de la Coma i la Pedra on hi ha taules de pícnic i barbacoes per passar un dia amb família. Tot està envoltat de bosc i pins. Al costat es veien les Fonts del Cardener. És un lloc molt bonic, ple de natura on hi ha unes petites cascades molt maques.

A l’acabar de jugar, van sortir de les fonts fins a la Puda. A mig camí, van trobar dues fonts, una d’elles rajava aigua dolça i, l’altra era salada.

Van continuar fins a la Puda i allà van fer un descans per esmorzar. També van aprofitar per veure el riu i la piscina.

Quan van acabar, van seguir la ruta direcció a Sant Llorenç de Morunys fins a l’escola.

Aquesta excursió va durar tot un matí i els va fer un bon sol.

Escrit per Egoitz P. i Rayan O.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *