Castanyada ’23

El passat dimarts dia 31 d’octubre el nostre centre es va preparar per celebrar la Castanyada. Primerament, cal dir que les celebracions ja havien començat la setmana anterior quan l’alumnat de Secundària va preparar la figura de la castanyera per deixar-la a l’edifici de Primària i així com a la Llar d’Infants, per tal que els més menuts sentissin la celebració de més a prop.

Finalment, tots els actes van cloure el dimarts a la tarda quan l’alumnat de Secundària va preparar un seguit de proves per amenitzar la tarda als infants d’Infantil, Primària i Llar d’Infants. Les proves van estar preparades gràcies a la col·laboració de padrins i fillols, els quals són alumnat de cursos barrejats de l’ESO, que tenen la voluntat de facilitar la integració i cohesió dels i les  joves durant l’etapa de Secundària.

Un cop conclosos els jocs, tota la comunitat educativa va poder gaudir d’un petit teatre de titelles dut a terme pel grup de 2n d’ESO el qual va ser molt divertit.  Per acabar l’acte, es va passar a repartir castanyes i panellets per tots els assistents.

Es vol fer un fort agraïment a l’AFA per coure les castanyes.

Si voleu consultar les fotografies d’aquesta jornada, ho podeu fer al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *