Benvinguts a l’espai web de l’Institut Escola Vall de Lord! Un model de centre compromès amb la transformació educativa: actiu, inclusiu i obert amb l’entorn.

Preinscripció i matrícula 2024/25

Famílies aquí teniu tota la documentació necessària que cal tenir present per a la preinscripció 2023-2024:

Resolució de la normativa que s’aplica en l’admissió d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya: preinscripció i matrícula 2024

Pastorets i concert de Nadal ’23

Enguany la clausura del 2023 a l’Institut-Escola Vall de Lord ha estat d’allò més animada.
Divendres dia 15 i dilluns 18 de desembre, l’alumnat del centre va representar els Pastorets al teatre de Sant Llorenç. Des del curs passat, s’ha volgut recuperar aquesta obra amb la… Llegeix més»

Castanyada ’23

El passat dimarts dia 31 d’octubre el nostre centre es va preparar per celebrar la Castanyada. Primerament, cal dir que les celebracions ja havien començat la setmana anterior quan l’alumnat de Secundària va preparar la figura de la castanyera per deixar-la a l’edifici de Primària… Llegeix més»